اقتصاد گردشگری
105,000 تومان
The Economics of Recreation, Leisure and Tourism
اعتبار لینک دانلودی ۳ روز می باشد.
در صورت مشکل دریافت فایل اطلاع دهید.
بعد از پرداخت حداکثر تا ۲۴ ساعت لینک دانلود فایل ارسال خواهد شد.
توضیحات
پویا کتاب (اولین مرجع منابع علوم ورزشی) کتاب جدید اقتصاد گردشگری با عنوان «The Economics of Recreation, Leisure and Tourism» از انتشارات Routledge برای سال 2020 ویرایش دهم را تهیه و خدمت پژوهشگران تقدیم میکند.
یکی از متون برجسته در این زمینه ، «اقتصاد گردشگری» معرفی ایده آل برای اصول اقتصاد در این صنایع است و به شما کمک می کند از یک ماژول اقتصاد به عنوان بخشی از گردشگری ، تفریحی ، رویدادها یا مدیریت ورزش استفاده کنید. درجه. از منظر بین المللی ، شما را به مهارت ها و دانش حیاتی برای آینده شغلی خود و همچنین مهارت های مهم برای کمک به شما در درک و کمک به مقابله با چالش های مهم پیش روی جهان مجهز می کند.
این مقاله به روشی واضح و جذاب نوشته شده است که هیچ دانش قبلی درباره اقتصاد ندارد. این تئوری اقتصادی را به طیف وسیعی از موضوعات صنعت گردشگری در سطح مصرف کننده ، تجارت ، ملی و بین المللی با استفاده از مثالهای موضعی برای ارائه نظریه در متن دنیای واقعی اعمال می کند. این کتاب به وفور با نمودارها نشان داده شده است و حاوی طیف وسیعی از ویژگیها از جمله مطالعات موردی بین المللی است که موضوعات فعلی را نشان می دهد ، سوالات و عصاره ها را از مجلات برای کمک به درک و دانش بیشتر و همچنین داده ها و آمارهای جدید مرور می کند. با نقد قدرتمند اقتصاد سنتی و مجموعه ای از بیست و یک موضوع که خواستار اقدام هستند نتیجه می گیرد.
این نسخه ششم اصلاح شده و به روز شده است که شامل موارد زیر است:
- مجموعه داده های اخیر و سریال اقتصادی بین المللی برای ارائه حس پویایی اقتصادهای جهان
- تجزیه و تحلیل موضعی برای کمک به تصمیم گیری برای صنعت ، دولت ها و گروه های فشار
- تأکید مجدد بر مسائل زیست محیطی و تغییرات آب و هوا
- مطالعات موردی جدید و تجدید نظر شده بین المللی که نشان دهنده اصول نظری اقتصاد در مورد بخش است
- یک وب سایت همراه با اسلایدهای پاورپوینت.
توضیحات تکمیلی
عنوان | The Economics of Recreation, Leisure and Tourism |
---|---|
صفحات | 496 |
انتشارات | Routledge |
ویرایش | ششم |
تاریخ نشر | April 27, 2020 |
زبان | انگلیسی |
ISBN-10 | 0367230836 |
ISBN-13 | 978-0367230838 |
فرمت | |
کد | 67 |
حجم | 4 مگابایت |
توضیحات انگلیسی
One of the leading texts in the field, The Economics of Recreation, Leisure and Tourism is the ideal introduction to the fundamentals of economics in these industries, helping you to enjoy and pass an economics module as part of tourism, recreation, events or sport management degrees. International in its outlook, it will equip you with vital skills and knowledge for your future career as well as critical skills to help you understand and help tackle crucial challenges facing the world.
It is written in a clear and engaging style that assumes no prior knowledge of economics. It applies economic theory to a range of tourism industry issues at the consumer, business, national and international level by using topical examples to give the theory real-world context. This book is richly illustrated with diagrams and contains a range of features such as international case studies showcasing current issues, review questions and extracts from journals to aid understanding and further knowledge, as well as new data and statistics. It concludes with a powerful critique of traditional economics and a set of twenty-one issues that demand action.
This sixth edition has been revised and updated to include:
- recent and time series international economic data to provide a sense of the dynamics of world economies
- topical analysis to aid decision making for industry, governments and pressure groups
- a renewed emphasis on environmental and climate change issues
- new and revised international case studies that demonstrate theoretical principles of economics as applied to the sector
- a companion website with PowerPoint slides.
فهرست
1 Introduction
PART I Organizations and markets
2 Recreation, leisure and tourism organizations
3 The market for recreation, leisure and tourism products
PART II Further issues of demand and supply
4 Demand: time preference, elasticity and forecasting
5 Supply and costs
PART III Markets in practice
6 Market structure and pricing
7 Market intervention
PART IV The external operating environment
8 The competitive, technological, political and sociocultural environment
9 The economic environment
PART V Investment
10 Investment in the private sector
11 Investment in the public sector
PART VI Economic impacts
12 Income, employment and prices
13 Economic development and regeneration
PART VII The global economy
14 The balance of payments and exchange rates
15 Globalization
PART VIII Environmental economics
16 Environmental impacts
17 Action for sustainability
18 Critique, alternative perspectives and change
نویسندگان
John Tribe is Emeritus Professor of Tourism at the University of Surrey, UK.
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.