کتاب «Digital Sport Marketing» از انتشارات «Routledge» سال 2020 توسط تیم دکترای مدیریت ورزشی با حمایت پویا کتاب و با همراهی انتشارات مبانی در حال ترجمه میباشد. مجموعه پویا کتاب (اولین مرجع خارجی منابع خارجی علون ورزشی) که همکاری نزدیکی با انتشارات مبانی (ناشر تخصیی کتب علوم ورزشی) دارد.
مقاله ای در خصوص «رفتار مصرف كننده در بازاريابي ديجيتال (Digital Sport Marketing)» توسط ايمان خان نيلوفر صورت گرفته است که در این مقاله آمده :
رفتار مصرف كننده، مجموعه فعاليت هايي است كه در جهت كسب، مصرف و دور انداختن كالا و خدمات صورت مي گيرد. بررسي نكات كليدي رفتار مصرف كننده، معرفي چرخه تحليل مصرف كننده، بررسي ساختار ذهني مصرف كننده، معرفي محيط ديجيتال و ارايه مدل شكل گيري و تاثير ساختار ذهني بر محيط ديجيتال، بررسي رفتار ارتباطي مصرف كننده در محيط ديجيتال در مقاله حاضر، مورد بررسي قرار مي گيرد.
شناخت ساختار ذهني مصرف كننده و عوامل موثر در نحوه شكل گيري آن در طراحي سايت ها و فرآيند جستجوي مصرف كننده به منظور بالا بردن نرخ بازدهي از سايت ها و ترغيب مصرف كنندگان به خريد از آنها بسيار تاثيرگذار است.عنوان نشریه: پژوهشگر (مديريت) (Journal of Industrial Strategic Management) : پاييز 1387 , دوره 5 , شماره 11 ; از صفحه
81 تا صفحه 88 منتشر شده است