برندهای ورزشی (بازاریابی ورزشی)
110,000 تومان
Sport Brands (Routledge Sports Marketing)
Series: Routledge Sports Marketing
Paperback: 208 pages
Publisher: Routledge; 1 edition (February 24, 2013)
Language: English
ISBN-10: 041553285X
ISBN-13: 978-0415532853
Code: 30
Size: 1 MB
اعتبار لینک دانلودی 3 روز می باشد.
در صورت مشکل دریافت فایل اطلاع دهید.
بعد از پرداخت حداکثر تا 24 ساعت لینک دانلود فایل ارسال خواهد شد.
فرمت فایل: pdf می باشد.
توضیحات
مارک های ورزشی را به عنوان عنصر مرکزی از کسب و کار ورزش مدرن و یکی از اجزاء موجود فرهنگ جهانی معاصر است. این کتاب پیشگامانه ارائه می دهد یک تحلیل کامل از موضوع از مارک های ورزشی از هر دو رویکرد مدیریت بازاریابی (و اجرای استراتژی) و یک رویکرد روانی جامعه شناختی (مصرف و جامعه گسترده تر). در انجام این کار آن را به بررسی هر دو طرف عرضه و تقاضا، ارائه یک معرفی کامل به ماهیت، هدف و ارزش مارک های ورزشی در هر متن بازاریابی ورزشی دیگر یافت نمی شود.
این کتاب را پوشش می دهد طیف ناهمگونی از مارک های ورزشی، رفتن بسیار بیشتر از تیم های ورزشی و لیگ مارک های تحت پوشش در اکثر کتاب های دیگر. و همچنین تیم ها و لیگ ها، این کتاب مارک از افراد مشهور ورزشی، حوادث، رسانه ها، بازی های کامپیوتری و نهادهای حاکم، و همچنین به عنوان اخلاقی، حرفه ای و تکنولوژیکی مارک های برچسب ‘مرتبط با ورزش می داند. کاملا با موارد، مثال ها و داده های نشان داده شده است، این کتاب به بررسی تاثیر محسوس و نامحسوس از مارک های ورزشی، ارزش اقتصادی و اجتماعی خود را، و خرده فرهنگ ها و جوامع است که رشد می کنند تا در اطراف آنها. همچنین به معرفی استراتژی های رایج برای رشد علامت های تجاری، و در حال رشد از طریق علامت های تجاری، و به بررسی چالش ها و تهدیدات که مارک های ورزشی جلو، از تحریم و کمین بازاریابی به جعل و تقلب.
درک درستی از مارک های ورزشی برای درک به طور کامل گرد بازاریابی ورزشی معاصر ضروری است. به عنوان یک نتیجه، این کتاب خواندن مهم برای هر دانش آموز یا پزشک مشغول به کار در بازاریابی ورزشی، کسب و کار ورزش، و یا مدیریت بازاریابی جریان اصلی است.
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.