ساخت یک تفاوت در بازاریابی: بنیاد مزیت رقابتی
95,000 تومان
Making a Difference in Marketing: The Foundation of Competitive Advantage
Paperback: 105 pages
Publisher: Routledge; 1 edition (March 16, 2017)
Language: English
ISBN-10: 1138036854
ISBN-13: 978-1138036857
Code: 15
Size: 1 MB
اعتبار لینک دانلودی 3 روز می باشد.
در صورت مشکل دریافت فایل اطلاع دهید.
بعد از پرداخت حداکثر تا 24 ساعت لینک دانلود فایل ارسال خواهد شد.
فرمت فایل: PDF می باشد.
توضیحات
ایجاد یک تفاوت که رکن اصلی از بازاریابی است. این را می توان در بسیاری از به دست آورد. نتایج را می توان جادویی و قدرتمند: مانند افزایش، با هزینه کمی، قیمت یک ماهی در نظر گرفته کمی از £ 0.15 کیلو به £ 1.00. همانطور که با بسیاری از رشته های دیگر که ارزش های بزرگ، این قدرت است که اغلب در بحث بازاریابی بودن طعمه به افزایش پیچیدگی منجر شده است. این اغلب تهدید می آن بازاریابی می تواند کمک کند. اغلب از آن است با توجه به دلالی بازار از پارادایم ظاهرا جدید، معقول معیارهای راحتی اختراع داده می شود، و تاکید بر منطقی و آگاهانه بیش از عاطفی و ناخودآگاه، با وجود جنبه دوم ظاهر می شود به پایه و اساس انتخاب بسیار.
این عدم تعادل شده است بینش های اخیر از روانشناسی، مغز و اعصاب و اقتصاد رفتاری برجسته شده است. به جای به سادگی در آغوش این پیشرفت ها، تمرکز بازاریابی بر لایه های اضافی از پیچیدگی و وزن از تاکید نسبت به استفاده از ارتباطات بوده است، بیشتر فاصله بازاریابی از پایگاه خود را.
هدف از این کتاب به قطع را از طریق به نقش محوری تمایز، نشان داده شده توسط تاریخ مورد و پیشرفت هایی در زمینه های مرتبط با آن اشاره شد، به ویژه کار از روانشناسان مانند دانیل کانمان. بر خلاف نوشتن از حد در بازاریابی، آن را تلاش کرده است به دنبال مشاوره انیشتین به “را به عنوان ساده به عنوان ممکن است، اما نه سادهتر».
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.