بازاریابی عصبی، 21 روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید
این کتاب توسط ژان بقوسیان و آذر جوری تألیف و تدوین شده است.
آنچه در این کتاب آمده است:
1- ورود به مغز مشتری و برملا شدن راز
2- ورود به دنیای مغز قدیم
3- مکالمه با مغز قدیم
4- بازاریابی پنج بعدی
5- مدل مشتری در بازاریابی عصبی
6- تأثیر دیگران در تصمیمات
7- بیست و یک ترفند بازاریابی عصبی
مؤلفان در این کتاب، به مطالب علمی عمیق نپرداخته اند؛ بلکه به بیان راهکارهای علمی و عملی برای رشد بیشتر کسب و کارها پرداخته اند.
در این کتاب، تا حدی به مطالب علمی مرتبط با بازاریابی عصبی پرداخته شده، و در ابتدا عملکرد مغز به طور اجمالی بررسی شده، و پس از آن مطالب کاربردی ارائه شده است.
این کتاب به خصوص برای کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای کوچک نوشته شده است. ایده های این کتاب با کم ترین بودجه قابل اجرا هستند. فروشندگان و بازاریابان نیز میتوانند از بخش عمده مطالب در فروش حضوری استفاده کنند. این کتاب هم چنین به دانشجویان مدیریت و بازاریابی توصیه می شود، مطالب این کتاب هم چنین برای دارندگان سایت و کسانی که به بازاریابی اینترنتی میپردازند، مفید است.
.