نورومارکتینگ، نظریه و کاربرد (تازه ترین ابزار تحلیل تبلیغات و بازاریابی تجاری و سیاسی)
این کتاب توسط پرویز درگی مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی تألیف و تدوین شده است. آنچه در این کتاب آمده است:
1- نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی پایه چیست؟
2- مبانی نورومارکتینگ؛ بازاریابی عصبی به عنوان دانش بین رشته ای
3- ساختار شناسی مغز از دیدگاه نورومارکتینگ
4- نورومارکتینگ: ابزاری در دست کسب و کارهای کوچک
5- ابزارهای نورومارکتینگ
6- کاربردهای نورومارکتینگ
7- مطالعات موردی: کدام شرکت ها از نورومارکتینگ استفاده می کنند؟
در این کتاب، نورومارکتینگ به عنوان تازه ترین ابزار تحلیل تبلیغات و بازاریابی تجاری و سیاسی به طور اجمالی مورد بررسی قرار گرفته است؛ فعالیت های بازاریابی، تبلیغات، مذاکره، خرده فروشی، و حتی بازاریابی سیاسی به شکل متفاوت مورد بررسی قرار گرفته و گستره ی نورومارکتینگ به طور اجمالی برای متخصصان، استادان و دانشجویان عصب شناسی، مدیریت، بازاریابی، و فعالان در حوزه ی بازاریابی تشریح شده است.