تبلیغات پنهان در بازاریابی
این کتاب توسط علی سلیمانی بشلی و وجیهه طالبی با پیشگفتاری از پرویز درگی تألیف و تدوین شده است.
آنچه در این کتاب آمده است:
1- نگرشی بر تبلیغات پنهان و نامحسوس
2- تبلیغات پنهان در فیلم های سینمایی
3- تبلیغات پنهان در بازاریابی
4- تبلیغات پنهان در شبکه های خبری
5- تبلیغات پنهان در شعر و موسیقی
6- تبلیغات پنهان در کتاب
7- تبلیغات پنهان در بازی های رایانه ای و ویدئویی
8- تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی
9- تبلیغات پنهان در اینترنت
10- تبلیغات پنهان در فیلم های انیمیشن و کارتون ها
12- تبلیغات پنهان در ورزش
این کتاب، با توجه به اهمیت این شیوه ی تبلیغاتی مؤثر و کمبود اطلاعات در ارتباط با این تکنیک در کشور و لزوم آشنایی علاقه مندان و فعالان این حوزه با ترفندها و شگردهای مورد استفاده در تبلیغات پنهان از سوی شرکتهای تبلیغاتی در ده فصل تألیف و تدوین شده است؛ و به طور اجمالی به بررسی ابزارهای رایج مورد استفاده در تبلیغات پنهان پرداخته است.