no-img

انتخاب

انتخاب محصول مورد نظر

افزودن به سبد

افزودن محصول به سبد خرید

پرداخت وجه

اتصال به درگاه و پرداخت وجه سفارش

پردازش در سایت

پردازش سفارش شما توسط مدیران

دریافت لینک

دریافت لینک دانلود حداکثر تا 24 ساعت

حوریه دهقانپوری

تصویر
مدرک تحصیلیاستادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود
دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی ورزشی
مربیهندبال ، دو و میدانی، آمادگی جسمانی ، شنا،  دوچرخه سواری
مهارت در نرم افزار هایآفیس (شامل، Word ، پاورپوینت ، ایکسل)
AMOS،
سوابق تدریسدانشگاه سراسری ارومیه
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دانشگاه آزاد اسلامی جلفا
دانشگاه فنی و حرفه‌ای الزهرا تبریز
مقالات چاپ شده«مدلسازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران» در نشریه‌ی مدیریت ورزشی
«بررسی رضایتمندی مشتریان مرد و زن از کیفیت خدمات باشگاه‌های رزمی شهر تبریز» در مجله فصلنامه‌ی تخصصی مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش
«طراحی مدل بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش مبتنی بر کسب و کار» در مجله پژوهش در مدیریت و مطالعات اجتماعی
«مدلسازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران» در نشریه مدیریت ورزشی
«An Analysis of the Relationthip between Personality Traits and Brand Loyality (a case study: physical education students, Tabriz University)» در مجله Reef Resources Assessment and Management Technical Paper (RRAMT)
«بررسی اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی در مجله تحقیقات بازاریابی نوین دانشگاه اصفهان
«بررسی تأثیر تبلیغات برد ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی» در مجله فصلنامه‌ی مدیریت ورزشی
مقالات در همایش‌های بین‌المللی«مدل‌سازی بلوغ عوامل فنی و راهبردی مدیریت دانش مبتنی بر کسب‌و‌‌کار در ورزش ایران» در همایش «اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی» به عنوان سخنرانی بلند
«بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر بهره‌وری نیروی انسانی در سازمان ورزشی» در همایش «اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی» به عنوان سخنرانی بلند
«بررسی رابطه‌ی دانش فن‌آوری اطلاعات با سبک رهبری مربیان و رضایت‌مندی ورزشکاران (مطالعه‌ی موردی: باشگاه‌های ورزشی شهرستان مرند)» در همایش «اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی» به عنوان سخنرانی کوتاه
«بررسی رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و وفاداری نسبت به برند (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز)» در همایش «سومین کنفرانس بین‌المللی علوم رفتاری، جزیره‌ی کیش» به عنوان سخنرانی
«The rol of sport and physical activity in reducing the tendency of social deviance among university of Tabriz students» در همایش «International Shomal Sport Science Conference» به عنوان پوستر
«بررسی میزان رضایتمندی مشتریان مرد از کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه‌های رزمی شهر تبریز» در همایش «همایش ملی رویکردهای نوین در علوم ورزشی و تربیت بدنی» به عنوان پوستر
«بررسی تأثیر کیفیت خدمات باشگاه‌های رزمی بر میزان وفاداری مشتریان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان تبریز)» در همایش «دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی» به عنوان سخنرانی
«بررسی و شناخت ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مرد باشگاه‌های ورزشی شهر تبریز»‌ در همایش «اولین همایش ملی کاربرد مدیریت ورزشی» به عنوان پوستر
«بررسی میزان وفاداری مشتریان مرد وزن از کیفیت خدمات» در همایش «سومین همایش ملی ورزش برای همه» به عنوان پوستر
«بررسی تأثیر امواج مغزی آگهی تبلیغاتی برند ورزشی آدیداس بر فعالیت امواج مغزی مشتریان در بازاریابی عصبی» در همایش «اولین همایش ملی علوم کاربردی ورزش و تندرستی» به عنوان پوستر
«بررسی رابطه‌ی شیوه‌های ارتباطی مدیران باشگاه‌های رزمی با ورزشکاران (مطالعه‌ی موردی: شهرستان تبریز)» در همایش «اولین همایش ملی علوم کاربردی ورزش و تندرستی» به عنوان پوستر
«برابری جنسیتی و فرصتهای برابر در ورزش (مطالعه‌ی موردی: رزمی‌کاران استان آذربایجان شرقی)» در همایش «دومین همایش ملی علوم کاربردی ورزش و تندرستی» به عنوان پوستر
«برابری جنسیتی در سازمان ورزش و جوانان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان تبریز)» در همایش «دومین همایش ملی علوم کاربردی ورزش و تندرستی» به عنوان پوستر
«مدلسازی بلوغ عوامل فنی و محتوایی مدیریت دانش مبتنی بر کسب و کار در ورزش» در همایش «اولین همایش ملی علوم ورزشی، ورزش، سالمت و جامعه» به عنوان سخنرانی
«نقش مبلمان ورزشی در کیفیت زندگی و جذب شهروندان به ورزش همگانی» در همایش «اولین همایش ملی علوم ورزشی، ورزش، سالمت و جامعه» به عنوان پوستر
«بررسی سطح قابلیت مقولات مدل بلوغ مدیریت دانش هم راستا با استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران» در همایش «اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی» به عنوان پوستر
«مدلسازی بلوغ مدیریت دانش همراستا با کسب و کار ورزشی» در همایش «اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی» به عنوان سخنرانی
کارهای تحقیقاتی بررسی نقش ورزش و فعالیتهای بدنی در کاهش گرایش به انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز
اثرگذاری تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
تحلیل و مدلسازی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر کسب وکار در ورزش ایران
مسئولیت‌های اجرائیداور آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی حوزه‌ی شمال‌غرب کشور داوطلبین دختر - آبان 1391
داور آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی حوزه‌ی شمال‌غرب کشور داوطلبین دختر - آبان 1392
داور آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی حوزه‌ی شمال‌غرب کشور داوطلبین دختر - آبان 1393
داور آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی حوزه‌ی شمال‌غرب کشور داوطلبین دختر - آذر 1396
نائب رئیس و مسئول بانوان هیأت ورزش‌های رزمی شهرستان مرند - 1395
آموزگار مدرسه‌ی غیرانتفاعی نخبگان فردا - 1395
آموزگار مدرسه‌ی غیرانتفاعی آتیه - 1396
مدرس دروس تئوری مربی‌گری درجه‌ی 3 آمادگی جسمانی - 1397
مجموعه‌ی ورزشی بانوان اکسیر - 1395
عضویت در مجامع علمیانجمن علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
انجمن قرآن و تحول علوم ایران
افتخاراتمقام اول مسابقات هندبال ؛ شانزدهمین جشنواره‌ی ورزشی دانشجویان دانشگاه تبریز - 1389
دانشجوی ممتاز مقطع کارشناسی؛ سازمان سنجش کشور - 1391
دانشجوی ممتاز و رتبه اول مقطع کارشناسی ارشد ؛ دانشگاه تبریز - 1393
دانشجوی رتبه اول مقطع دکتری ؛ دانشگاه ارومیه - 1396
دانشجوی نمونه دانشگاه ارومیه ؛ دانشگاه ارومیه - 1396
سخنران برتر اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی ؛ اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی- دانشگاه تبریز - 1396
سخنران برتر اولین کنگره‌ی اورآسیایی علوم ورزشی ؛ اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی- تبریز - 1397
مقاله برتر اولین کنگره‌ی اورآسیایی علوم ورزشی ؛ اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی- تبریز - 1397
کتب چاپ شده303 بازی پرتحرک و تمرینات مورد تأیید برای کودکان (9 الی 17 سال) ؛ (ترجمه) انتشارات آثار نفیس
بازاریابی عصبی در ورزش ؛ (تألیف) انتشارات طنین دانش
بازاریابی عصبی در ورزش، احساسات چگونه می توانند ادراک مصرف کننده از یک نام تجاری را تقویت کنند؟ ؛ (ترجمه) انتشارات توپ